Po Valašsku na skútru – 4 ročník – 2015

Tak a je tu pátek 12.06.2015,skútr připravený na cestu,vše sbaleno a tak vyrážím na náměsti v Poděbradech kde už by měli čekat první členové naší party.Slunce nádherně svítí a doslova pálí,takže bude horký víkend.Přijedu k restauraci Savoy kde už čeká Petr s Renatou a tak usedám k nim a dávám si oběd.Čas se pomalu blíží k odjezdu do Rožnova pod Radhoštěm a pomalu přijíždějí další a další až jsme komplet.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vyrážíme….cesta nám ubíhá jak po másle,počasím nádherné,skoro žádný provoz a tak se každou minutou přibližujeme k našemu cíli.Sice je pravda,že jsme jednou ztratili naší drahou „Laiku“ která nás nenechala na pochybách,že zas tak nudná cesta to nebude,ale opět jsme se našli a to bylo dobré znamení. Míťa si vyzkoušel jak mu jeho stroj jede a tak rozpoutal zavody na dálnici,kdy jsme to mazali opravdu ale opravdu rychle…

Pár zastávek na kafe u už vjíždíme do bran města Rožnova pod Radhoštěm.Tak první cesta nás vede do kempu Rožnov,kde se máme ubytovat.No,po pravdě chatky na přespání,opravdu jen na rychlé přespání dobrý,jinak žadná sláva…neskutečný horko,že Láďa opustil svou milovanou ženu s tím,že bude spát radeji věnku,než se udusit v té rozpálené vyhni,kterou tyhle „luxusní“ chatky nabízely,ale nedalo se nic dělat. Večer jsme ještě pěšky musím napsat 3 km šli na ranč Bučiska,kde se měl odehrávat odpolední program.No dálka to byla z kempu,který byl na opačné straně,ale došli jsme.Něco málo popili,pojedli pokecali a vydali se opět po svých zpět další 3 km do kempu.

Konečně je tu den D a vyrážíme na náměstí,jelikož jsme přijeli dřív,chytli jsme dobrá místa a mohli zajít na kavu,kde bylo prázdno.Kolem 11 hodiny se zažalo náměstí plnit až doslova praskalo ve švech.Všude kam oko dohlédlo,samý skútr.Koupíme si něco na památku a přispějeme 120 korunami na tuto super akci,kde se schovaval los na večerní tombolu,kde naše Marcelka vyhrála luxusní sýr,ale opravdu moc dobrý.Proč dobrý?? Marcelka není hamoun a všechny nás obdarovala ochutnávkou…

No a je čas vyrazit,pomalu se kolona proplétá Rožnovem a vyráží na silnici vedoucí ven z města.Po chvilí už jedeme nádhernou krajinou,místy lesní cestou,z kopce do kopce jak už je na Rožnovské vyjíždce zvykem.Tady skútraři jezdí opravdu jen na lehko,takže většina byla jen v kratasech a triku a jejich milé přítelkyně byly taktéž spoře oblečeny.To se vymstilo jednomu páru,který to položil v zatáčce na štěrku,milá dívčina byla dosti podrápaná a do smíchu jí nebylo.Myslím,že příště už kratasy nechají doma.Ale na druhou stranu,jak tvrdí můj kamarad Venda,že 16% je možnost pádu 100% se v tom horku uvaříš,má taky svou pravdu.Kolona přijíždí k jezeru které zde nazývají Balaton,konečně říkám si sám pro sebe.Odhazuji  moto hadry, a skáču do vody,která je osvěžující.Chvili se opaluji a ostatní odpočívají ve stínu stromů.Po nějkám čase se kolona opět dává na cestu a moji přátelé již pokračovat v tom horku nechtějí,ale já jedu.Hadry jsem hodil do kufru a jen ve slipech a v triku usedám na svého „koně“ a jedu s kolonou do Rožnova.Musím uznat,že jsem měl velký ale velký respekt a jel jsem opravdu pomalu a říkal jsem si,at nejedem přes žádný lesní cesty a pod.Ale tentokrát byla cesta už parádní.Asi po 10 kilometech koukám že je v pravo restaurace a hned vedle na zahrádce sedí jednotka Morava,která na mě kříčí kde jsem ztratil kalhoty….no byla sranda.Dojedu do kempu,převleknu se, a jedu na odpolední program již opět s celou partou.Opravdu se tohle Radkovi povedlo,tahání bobu za skutrem byla super zábava,kterou ocenili snad všichni.No a potom již nastal večerní program,opět jsme něco popili,poklábosili a část se nás vydala zpět do kempu a zašla ještě na rockový koncert ale protože se blížila bouřka museli jsme stanoviště opustit a vydat se do chatek a druzí? Ti přijeli až k ránu taxíkem notně posilněni alkholem,který skoro celé dopoledne rozdýchávali zatím co my jsme již byli na cestě domů.

Takže Rožnov opět nezklamal,bylo to nádherný a člověk si říká,že by to mohlo být tak 2x za rok,ale co se dá dělat.Tak na příští Rožnov dozajista přijedem.