Zapomenuté nádraží,hrad Stolpen a Bastei

Tak je tu čtvrtek 20.8 2015 a já si akorát včera naplánoval výlet kam vyrazím.Koukám do emailu a kdo pak mi to nepíše,naše Laika že má volno a že by jela semnou.Tak nejsem proti a vyrážíme spolu.Jak jinak Lída vyraží z Doks kde jsme měli sraz a ja se nestačím divit,opravdu rychle, a ještě mi to potvrdila v interkomu slovy…“Tak dělej lenochu,kde jsi“..No říkal jsem si,konečně ji v té moto škole něco naučili parada,ale vzápětí jsem poznal u první zatáčky,že to nebude zas až tak horké.20150820_154319

No míjíme vesnice a první zastávka je u ruiny nádraží,které jsem uplně náhodou objevil na internetu kde se natáčela scéne z mého milovaného filmu Rodinné trampoty oficiála Třísky a tak jsem si řekl,že se tam musím podívat. No je to opravdu ruina která brzy spadne,koleje jsou pryč a vlak už tudy nejezdí od 70 let kdy byla trať zrušena.Tak jsme udělali pár fotek a jede se dál.Hlad se přihlasil o svá práva a my se dostáváme do pivovaru ve Cvikově kde i chutně vaří.Tady jsme se původně měli rozloučit,neboť Lída už dál jet nechtěla,ale nakonec to nevzdala a vydala se se mnou do Německa na hrad Stolpen.Historcké malé městečko a kdysi majestátní velký hrad.Dnes již vzal zub času za své,ale porád je to hrad se vším všudy a stojí za prohlídku.My jsme si ho prohlédli a čas nám říkal že bychom měli vyrazit domů.

Cestou ale vidím odbočku na Bastei a když jsem viděl jak se to Lidě líbí,rozhodnul jsem se,že ji ukáži ještě jeden skvost kde jsem již byl a tak zatáčím směr Bastei.Na parkovišti jsem klasicky ukecal slevu za parkovné a vydáváme se do nitra skal a vyhlídek a pohádkového mostu.Tady jsme opět udělali pár fotek a ja si vzpomněl jak jsme tam byli s klukama někdy v říjnu a pršelo…no a dnes nádherný den.Tak nafoceno,prohlídka končí a my se vydáváme k domovu.