Zámek Blatná a hrad Zvíkov

Tak jsme se v neděli 04.05 2014 vypravili na výlet kterž jsem připravil a to na zámek Blatná a hrad Zvíkov.Petr mě ještě doplnil a našel v Písku super staročeskou hospodu.Ráno setkání s Jardou na náměstí v Poděbradech dalo tušit nádherný výlet.Slunce nám svítilo a já byl rád že jsem to udělal na neděli nebot v sobotu pršelofoto_zamek_blatna_11.No koukám na hodinky a je čas odjezdu na druhé seřadiště a tou byla benzinka v Dolních Břežanech kde na nas čekala druhá polovička scootergangu.Cestu si užíváme,dokonce mě Jarda před Sadskou předjíždí aby mi ukázal jak mu to jede,a najednou začal zpomalovat,já ho předjíždím a mizím v dáli….Koukám do zpětného zrcátka kde je a on nikde.Tak se otočím a z dalky ho vidím jak stojí u silnice.“Sigi…je to v prdeli…ozve se znamý hlas…skutr nejede….ač jsem se snažil jakkoli pomoci,bylo to marné.Jardova cesta skončila v Sadské a ja musel pospichat abychom mohli odjet z Dolních Břežan kde na mě čekali kluci….Jardy mi bylo lito,ale nedalo se nic dělat.Po příjezdu se pozdravíme a jako obyčejně,když chci hned jet dál,nebot máme zpoždění tak si Renata dala kávu….no zasmál jsem se….Potom naše stálé párovaní intercomů taky zabralo pár minut,ale to už jsme měli nastartováno a pomalu se vyjíždělo.Cesta ubíhala nádhernou krajinou a vedení se ujal Petr s tím,že má nejpomalejší stroj tak at na něho nemusíme čekat,že pojede první.No za chvili se mi to zalibilo….nemusel jsem porád koukat na cestu a soustředit se… ale mohl jsem čumět po přírodě,mohl jsem si prostě odpočívat a filmovat.

No,přijíždíme k zámku,docela prázdno…zaparkujem a jdeme na prohlídku,zde se nesmělo nic fotit ani filmovat a tak pokračujeme s kamerou až na zámeckou zahradu kde je rarita krmění daňků a opravdu je to zažitek.Tyhle „kozy“ vás opravdu dostanou….porád vám čumí do ruky,nechají se hladit a když jim dáte chleba nebo rohlík tak jste největší kamoši.No po procházce nám vytrávilo a Renata začala už zavidět i ten chleba určený  pro zvířata a tak byl nejvyšší čas k odjezdu do Písku na chutný oběd.

Znáte zajisté hospodu v Detenicích,tak tohle bylo to samé….uvítání…. a potom už co budete žrát a pod… ale to nás nevyvedlo z míry a chutně jsme se opravdu najedli.A ted hurá zase na cestu na hrad Zvíkov.Byla to paráda,i když už bylo chladněji stále svítilo slunce a cesta byla pohodová.No zaparkujem na parkovišti u hradu a jdeme na malou pochazku aby nám vytravilo.Já se teda nacpal uf…pěkně jsem funěl… No hrad jsme si prošli,pokecali a bylo na čase obratit naše stroje zpět k domovu.A tak jsme se pomalu loučili s hradem a ujížděli zase směr Praha, a já pak zahýbal směr Poděbrady….

a tady pár fotek a video z výletu…. a vy můžete jet příště s námi….