Jednou v roce na Berounce 1 ročník 19.07 2013

Tak jsem pořádal první ročník srazu „Jednou v rocfe na Berounce“  s kapelou Poseidon 19.7 až 21.07 2013

V pátek 19.07 2013 se začaly trousit první skutry do kempu.Nevěděl jsem kolik nás bude,kolik přijede kluku a příjemně jsem byl překvapen když nás dorazilo opravdu hodně.Ubytovali jsme se,někteří v chatkách někteří ve stanech a odebrali se do hospůdky ,kde na nás čekala country kapela TEXAS,na pokec a na něco dobrého k jídlu a pití.Zpívalo se,hrálo až do ranních hodin.

O to horší bylo pro některé účastníky ranní vstávání i když byl čas odjezdu na spanilou jízdu naplánován na 10.00 hod.Ale muselo se,očista,snídaně a pomalu budem vyjíždět.Připravil jsem malý výlet na hrad Krakovec kde se natáčel film pro děti -“ ať žijí duchové“ nebo princ a večernice“

Tak kolona připravena k odjezdu,vyrážíme.Cesta nás vede krásnou krajinou okolí lesů a Berounky.Pomalu ale jistě dorážíme na parkoviště u hradu a jdeme celá parta na prohlídku hradu.Zde také uděláme jedno společné foto na památku.Prolezeme celý hrad a je čas zase vyrazit dál.

Nasedáme na skútry a rozloučíme se s tím to krajem hradu Krakovce a nás vede cesta na hrad Křivoklát kolem kterého pouze projedeme,nebot naše cesta míří kolem Berounky do restaurace Rozvědčík.Tuto cestu mám moc rád,překrásná příroda,kolem vás protéká Berounka a člověk si tady opravdu odpočine od všech starostí.Přijíždíme k restauraci Rozvědčík,ale kvůli návalu který tam je,zavelím pokračujeme dál,zde bychom čekali minimum hodinu na nějaké občerstvení.

Projíždíme vesnicí Slabce a to už není daleko do kempu,kde si dáme něco k jídlu a počkáme na večerní program kapely Poseidon.

Večer se opravdu řádilo,tančilo,zpívalo a ja jsem rád,že si to všichni účastnici užili a že příští Berounku si nenechají ujít.