Francie – 01.07. – 11.07 2016

Tak jsme vyrazili prvního července do Francie.Cesta byla super a první zastávka byla na zámku Neuschweistein,ten jsme si prohlédli a jelikož začalo pršet museli jsme den zůstat v kempu Santa Monica.Pak už se jelo dál do udolí Lechtal,je to evropská 66 kam se sjíždí motorkáři aby si tuhle trasu mohli projet.My jsme se si vyjeli  na passo Furkapas a pak už do Švýcarska do kempu .p1010252

Další pokračování bylo již do Francie a opět jsme trasu zakončili v kempu u města Gap.No a další směr byl již Avignon, ubytovali se v luxusním kempu du Pont d’Avignon  a druhý den se vydali na prohlídku městem a památek.Já si chtěl ještě prohlédnout římský akvadukt který byl vzdálen jen asi 20km od Avignonu a tak jsme se vydali i tam a byla to parada.

Přijiždíme na pobřeží a marně hledáme nějaký kemp až ho najdeme jen asi 20km od Saint Tropez a to kemp DES MURES . Tady složíme své stany a jdeme se najíst.Slunce palí jak ďas a tak se opalujem u moře.Druhý den vyrážíme do Saint Tropez kam se strašně těším,podívat sena četnickou stanici,a jelikož jsme přijeli brzy ráno,nikdo tam ještě nebyl.Tak jsme si prohlédli město a kluci již nechtěli čekat na otevření šetnické stanice kde je muzeum a odjeli zpět do kempu.Já se tam ale vratil abych si vše mohl prohlédnout,vždyt je to místo mého mládí…kdo by neznal komedii četník ze Saint Tropez…Cestou zpět do kempu jsme si prohledli ještě pirátské městečko Port Grimaud  takové malé Benátky…

No další dny se válíme u moře a potom již přijde cesta domů.Jedeme na Monaco,kde se zastavíme a prohledneme si město pro bohaté a vydáváme se dál do Italie.Naše cesta skončí v nepřiliš dobrém kempu Riva Bella,kde byl takový řev že jsme se moc nevyspali.Rano proto rychle opouštíme tohle místo a jedeme na passo di Gavia a pokračujeme dál do Švycarska kde jsem u Livigna ztratil fungl novou kameru.Měl jsem ji v přihrádce,ale unava už byla tak veliká že jsem si nevšiml diry a vlitnul jsem do ni,kamera vylitla ze skutru odrazila se od svodidla a spadla dolu někam mezi skály,možné do vody.Marně jsem ji hledal a to mi ještě přišel na pomoc Roman.No zmizelo spousty natočeného materiálu a taky cenná kamera.

No dál již pokračujeme na Grossglockner,který si vyjedeme a cesta domů do Čech kde zakončíme naši pout.

Foto galerie:  – Foto galerie Francie

zde Petr napsal luxusní cestopis,tak pokud si chcete přečíst víc klikněte zde:

cestopis Francie

Tak a pojdme na videa:

část 1:

Tak tu máme první díl naší cesty do Francie.Když jsem plánoval cestu do Francie s Petrem,tak jsem si tam dal 3 body,které chci vidět a první z nich byl zámek Neuschweistein a sem vás právě ted pozvu.Naším prvním cílem byl tento překrásný zámek v Bavorsku kde jsem před 16 lety s kapelou hrál dlouhé 3 měsíce.Tak se pojedte s námi projet. a podívat se na toto krásné místo.

Část: 2

Tak tu máme druhý díl naší cesty do Francie.Tentokrát se vydáme ze Swangau nádherným údolím Lechtal zvaným též Evropská routy 66 kde se sjíždějí motorkáři aby si tuhle trasu mohli projet a dál do Švýcarska.Vyjedeme na passo Furkapas a potom se již spustíme právě do kempu ve Švýcarsku kde se s vámi v tomto díle rozloučíme….

Část 3 :

Tak přátelé máme tu pokračování v našem putování do Francie a to 3 díl.Co na vás čeká? Tentokrát dorazíme do Francie,pojedeme se podivat na historické město Avignon které je celé obehnáno hradbami a na most z 12 století.Dále budem pokračovat na ještě větší památku a to vodojem postavený Římany Port du Guard.No a pak se vydáme na cestu směr Saint Tropez,ale naše cesta tentokrát skončí na dalším uchvatném místě a to je „Kaňon Verdon“ Tohle video se vám bude libit

Část 4 :

No a máme tu další již čtvrtý díl z našeho putování po Francii.Tentokrát se pojedem podivat do Saint Tropez,pujdem po stopách legendárních četníků,dále se vydáme do pirátského městečka kde v 16 století kotvili pirátské lodě a pak už zpět do kempu a vyrážíme do Monaca a naši dnešní pouť zakončíme v Itálii v kempu Riva Bella..

Část 5:

Tak tu máme závěrečnou část našeho putování po Francii.Tentokrát se pořádně projedeme,budeme vyrážet z Itálie z kempu Riva Bella a pojedem na passo di Gavia,kde jsem měl tak trochu strach nebot kdyby do vás někdo zezadu strčil,tak se pěkně proletíte…no uvidíte sami,dál se zastavíme jen na skok v Livignu a pak už pojedem na Zell am See a na Grossglockner kde naši výpravu zakončíme cestou domů.Byla to pořádná jízda, a pro mě to byla nejkrásnější dovolená. Jen mě mrzí že jsem ve Švýcarsku ztratil fungl novou kameru kde jsem měl mraky videí,které jsou nenávratně ztracené…ale to je život…Tak doufám,že se vám i poslední díl bude libit…